◆ライフガードプレゼントキャンペーンツイート一覧
遡ってのRT(リツイート)も参加にカウントされます!
1日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1322825769291292674
2日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1323188147983974401
3日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1323550516979400704
4日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1323912887031779328
5日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1324275281071255552
6日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1324637669113081857
7日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1325000048321638404
8日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1325362480139231236
9日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1325724823859892225
10日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1326087248253767682
11日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1326449602153881600
12日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1326811993043427329
13日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1327174373883736066
14日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1327536767621324800
15日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1327899150155911173
16日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1328261541179887616
17日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1328623927204057088
18日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1328986313509335040
19日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1329348701228249088
20日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1329711096098398215
21日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1330073486463799296
22日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1330435891404234752
23日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1330798256410955776
24日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1331160666087043073
25日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1331523031383109633
26日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1331885435518410759
27日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1332247827548954625
28日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1332610193725808641
29日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1332972590890057729
30日目→https://twitter.com/izanagigames/status/1333334972518699009
10月のカラムーチョ毎日1箱プレゼントキャンペーンに引き続き、11月は「毎日ライフガード1箱プレゼントキャンペーン」を実施!イザナギ公式Twitterアカウントのフォロー&RTで応募可能!合計30名様に当たる!
Following the daily Karamucho box giveaway last month, a box of Lifeguard will be awarded every day in November! Simply follow the IzanagiGames official Twitter account and retweet the corresponding tweet to enter! One winner will be selected per day for a month, and a total of 30 winners will be awarded a box (containing 30 185g cans) of “Lifeguard”, a carbonated energy drink manufactured by Cheerio.
株式会社イザナギゲームズ(東京都江東区、プロデューサー兼CEO:梅⽥慎介)は、⼩⾼和剛(代表作:ダンガンロンパシリーズ等)率いるToo Kyo Gamesがシナリオ・ディレクション、⼆⽊幸⽣(代表作:パンツァードラグーンシリーズ等)を中⼼としたグランディング株式会社が開発を⾏い、梅⽥慎介が代表を務める株式会社イザナギゲームズがプロデュース・パブリッシュを⾏うサスペンスパズルアクションゲーム、ワールズエンドクラブ【World’s End Club】に登場するアイテム「ライフガード」でコラボしている株式会社チェリオジャパン(本社:東京都千代⽥区、代表取締役:菅春貴 )と、イザナギゲームズ×チェリオのスペシャルコラボ企画として、イザナギゲームズ公式Twitterにて、11⽉1⽇からの 1ヶ⽉間「毎⽇ライフガード1箱プレゼントキャンペーン」を実施することを発表致しました。
IzanagiGames Inc. has announced a special giveaway in collaboration with Cheerio Japan Co., Ltd (headquartered in Chiyoda-ku, Japan | CEO Haruki Kan) on the IzanagiGames Twitter account starting from November 1! Each winner will receive a box of “Lifeguard”—Cheerio’s popular carbonated energy drink that appears in-game! One winner will be chosen per day for every day of the month.
World’s End Club is a suspenseful puzzle action game, with a scenario written and directed by Too Kyo Games (led by Kazutaka Kodaka, the creator of the Danganronpa series, etc.), developed by Grounding Inc. (led by Yukio Futastugi, best known for the Panzer Dragoon series, etc.) and produced/published by IzanagiGames (led by Shinsuke Umeda).
◆キャンペーン概要
イザナギゲームズ公式Twitterアカウント(@izanagigames)をフォローし、対象ツイートをリツイートされた⽅から毎⽇ご応募いただいた中から抽選で1名様の合計30名様に、「超⽣命体飲料ライフガード1箱(185g⽸30本⼊り)」をプレゼント致します。
◆Giveaway Details
1 winner per day and a total of 30 winners will be selected to win a box (containing 30 185g cans) of “Lifeguard: a scrumptious bionic drink”. Simply follow the IzanagiGames official Twitter account (@izanagigames) and retweet the corresponding giveaway tweet to enter.
◆プレゼント賞品
超⽣命体飲料ライフガード1箱(185g⽸30本⼊り):合計30名様
◆Prizes
A box (containing 30 185g cans) of “Lifeguard: a scrumptious bionic drink” : 1 winner per day, a total of 30 winners
◆応募⽅法
1. イザナギゲームズ公式Twitterアカウント(@izanagigames)
https://twitter.com/izanagigames をフォロー
2. 対象ツイートをリツイート
※アカウントを⾮公開設定にしている場合は応募対象外となります。
※応募期間の終了後厳正なる抽選の上、当選者の⽅へはTwitterでDMをお送り致します。
◆How to enter
1. Follow the IzanagiGames official Twitter account (@izanagigames)
https://twitter.com/izanagigames
2. Retweet the corresponding event tweet
*If your account is set to “private,” the entry will not be counted.
*After the entry period has passed, we will draw the winners and contact them via DM (direct message) on Twitter.
◆キャンペーン実施期間
2020年11⽉1⽇⽇曜⽇〜2020年11⽉30⽇⽉曜⽇ 23:59(JST)
◆Event period
From November 1 to November 30, 2020 23:59 (JST)
◆キャンペーン応募期間
2020年11⽉1⽇⽇曜⽇〜2020年12⽉31⽇⽊曜⽇ 23:59(JST)
※キャンペーン応募期間内であれば、⽇付を遡っての応募も可能です。
※本キャンペーンの運営は、株式会社イザナギゲームズが⾏います。本キャンペーンについてのお問い合わせは、弊社ホームページより、株式会社イザナギゲームズまでご連絡ください。
お問い合わせ先:https://izanagigames.co.jp/contact
◆Participation period
From November 1 to December 31, 2020 23:59 (JST)
*During the period, retweets for past days can also be counted.
*The giveaway will be run by IzanagiGames Inc. Any inquiries concerning the giveaway may be sent to IzanagiGames via the company’s website.
Contact: https://izanagigames.co.jp/contact
◆チェリオグループについて
「ライフガード」や「チェリオ」をはじめとした、清涼飲料⽔の製造、販売を⾏っている。
中部・関⻄・福岡・沖縄エリアに⾃社の⾃動販売機を展開。
看板商品のライフガードは全国のコンビニエンスストアや量販店を中⼼に販売されている。
・チェリオ公式ホームページ:
・チェリオ(ライフガード)公式Twitter:
・チェリオ(ライフガード)公式Instagram
https://www.instagram.com/cheeriojp/
◆About Cheerio Group
Cheerio Group is a soft-drink manufacturer, famous for its “Lifeguard” and “Cheerio” beverages.
The company has original vending machines in the Chubu, Kansai, Fukuoka, and Okinawa areas in Japan. “Lifeguard” is their flagship product and is sold mainly in convenience stores and supermarkets across the country.
・Cheerio official website:
・Cheerio (Lifeguard) official Twitter:
・Cheerio (Lifeguard) official Instagram:
https://www.instagram.com/cheeriojp/
◆作品概要
タイトル/ワールズエンドクラブ【World’s End Club】
ジャンル/サスペンスパズルアクション
リリース/2020年9⽉4⽇(Nintendo Switch™版は2021年春にリリース予定)
対応プラットフォーム/Apple Arcade℠、Nintendo Switch™
プロデュース&パブリッシュ/IzanagiGames, Inc.
シナリオ&ディレクション/Too Kyo Games
開発/Grounding Inc.
エグゼクティブプロデューサー/梅⽥慎介
クリエイティブディレクター/⼩⾼和剛
シナリオ&ディレクション/打越鋼太郎
ディレクター/中澤⼯
キャラクターデザイン/⽵
開発プロデューサー/⼆⽊幸⽣
アートディレクター/吉⽥謙太郎
著作権表記/(c)IzanagiGames, Inc. All Rights Reserved.
◆World’s End Club Product Summary
Title – World’s End Club
Genre – Suspenseful puzzle action
Release date – September 4, 2020 (the Nintendo Switch™ version will be released in spring 2021)
Supported platforms – Apple Arcade℠, Nintendo Switch™
Producer/Publisher – IzanagiGames
Scenario Writer/Director – Too Kyo Games
Developer – Grounding Inc.
Executive Producer – Shinsuke Umeda
Creative Director – Kazutaka Kodaka
Scenario Writer/Director – Kotaro Uchikoshi
Director – Takumi Nakazawa
Character Designer – Take
Development Producer – Yukio Futatsugi
Art Director – Kentaro Yoshida
Copyright notation – (c)IzanagiGames, Inc. All Rights Reserved.
◆ワールズエンドクラブ【World’s End Club】について
⼩⾼和剛(代表作:ダンガンロンパシリーズ等)率いるToo Kyo Gamesがシナリオ・ディレクション、⼆⽊幸⽣(代表作: パンツァードラグーンシリーズ等)を中⼼としたグランディング株式会社が開発を⾏う、サスペンスパズルアクションゲ ームです。キャラクターデザインを⽵(代表作:戯⾔シリーズ、ポケットモンスターサン・ムーン等)が担当します。プ ロデュースは梅⽥慎介、パブリッシュは株式会社イザナギゲームズ。
・ワールズエンドクラブ【World’s End Club】公式サイト
https://www.deathmarchclub.com/
・ワールズエンドクラブ【World’s End Club】公式Twitter( @d_m_club )
◆About World’s End Club
World’s End Club is a suspenseful puzzle action game, with a scenario written and directed by Too Kyo Games (led by Kazutaka Kodaka, the creator of the Danganronpa series, etc.) and developed by Grounding Inc. (led by Yukio Futastugi, best known for the Panzer Dragoon series, etc.). The character designer is Take (best known for the Zaregoto series and Pokémon Sun and Pokémon Moon), the producer is Shinsuke Umeda, and the publisher is IzanagiGames.
・World’s End Club official website
https://www.deathmarchclub.com/
・World’s End Club official Twitter
◆⼩⾼和剛(コダカ・カズタカ)プロフィール
ディレクター、シナリオライター。
Too Kyo Games代表。
ダンガンロンパシリーズすべての企画、シナリオを⼿がける。シリーズ作品はそれぞれ舞台化
(本郷奏多主演)、アニメ化 され、国内外から⾼い評価を得る。
その後、打越鋼太郎、⼩松崎類、⾼⽥雅史らと共にToo Kyo Gamesを設⽴。
漫画、アニメ原作、⼩説執筆など精⼒的に活動を⾏う。
◆Kazutaka Kodaka’s Profile
Director, scenario writer, CEO of Too Kyo Games. Handled all planning and writing for the Danganronpa series. The series also had live drama (with Kanata Hongo as the lead actor) and anime adaptations that were met with critical acclaim, both domestically and internationally. He then founded Too Kyo games together with Kotaro Uchikoshi, Rui Komatsuzaki, and Masafumi Takada. He is now actively working on manga, anime production, novel writing, and more.
◆打越鋼太郎(ウチコシ・コウタロウ)プロフィール
ディレクター、シナリオライター。
Too Kyo Gamesトイレ掃除担当。
「Infinity Series (Never7, Ever17, Remember11)」「Zero Escape Series (Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors, Virt ue’s Last Reward, Zero Time Dilemma)」「AI: The Somnium Files」
など、多数の有名ゲームタイトルのディレクショ ン、シナリオを担当。海外からの評価も⾼く、数々の賞を受賞。GDCやAnime Expoで何度も講演を⾏う。
◆Kotaro Uchikoshi’s Profile
Director, scenario writer, and lavatory cleaner at Too Kyo Games.
Handled direction and writing of numerous well-known game titles including the Infinity Series (Never7, Ever17, Remember11), the Zero Escape Series (Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors, Virtue’s Last Reward, Zero Time Dilemma), and AI: The Somnium Files.
He is highly praised even outside of Japan and has received a number of awards.
He has delivered lectures on numerous occasions at GDC, Anime Expo and elsewhere.
◆イザナギゲームズについて
イザナギゲームズは、⽇本のクリエイターとともに作ったゲームを世界のマーケットにダイレクトにアピールしていくこ とを理念に掲げる、コンシューマーゲームを中⼼とするインタラクティブエンターテインメントプロデュース会社。東京 都江東区に本社を置く。資⾦調達の幅を広げることにより、優れたクリエイターが新しいIP・ゲームを創り出すチャンス を増やし、全世界を販売マーケットとして⼤きくアプローチすることで、数多くのユーザーにゲームを中⼼としたインタ ラクティブエンターテインメント体験を届けることを⽬指している。
・イザナギゲームズ公式Webサイト
・イザナギゲームズ公式Twitterアカウント( @izanagigames )
https://twitter.com/izanagigames
・イザナギゲームズ公式Youtubeチャンネル
https://www.youtube.com/channel/UChWg_PrdkJLBCEhtVrII-MQ/
・イザナギZストア(公式オンラインショッピングサイト)
◆About IzanagiGames
IzanagiGames is headquartered in Koto-ku, Tokyo and is focused on directly accessing the global games market with titles made in collaboration with Japanese creators. By expanding the company’s range of fund procurement, IzanagiGames aims to provide opportunities for exceptional creators to make new IPs and games which are then delivered as entertainment experiences to the gaming masses.
・IzanagiGames’ official website
・IzanagiGames’ official Twitter account
https://twitter.com/izanagigames
・IzanagiGames’ official YouTube channel
https://www.youtube.com/channel/UChWg_PrdkJLBCEhtVrII-MQ/
・Izanagi Z Store (the official IzanagiGames merchandise site)
・AppleロゴとApple Arcadeは、⽶国およびその他の国で登録されたApple Inc.の商標です。Apple ArcadeはApple Inc. のサービスマークです。
・Nintendo Switchは任天堂の商標です。
・The Apple logo and Apple Arcade are trademarks of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries. Apple Arcade is a service mark of Apple Inc.
・Nintendo Switch is a trademark of Nintendo.